E funzioni è i principali elementi testabili di e macchine elettroniche universali di prova

a

A macchina di prova universale elettronica hè principarmenti adattata per a prova di metalli è materiali non metallici, cum'è gomma, plastica, fili è cavi, cavi in ​​fibra ottica, cinture di sicurezza, materiali compositi di cintura, profili plastichi, rotuli impermeabili, tubi d'acciaio, profili di rame, azzaru primavera, cuscinetti azzaru, azzaru inossidabile (cum'è azzaru high durezza), castings, piastri azzaru, strisce azzaru, è fili di metalli non-ferrous.Hè utilizatu per allungamentu, cumpressione, curvatura, taglio, sbucciatura Tear two point stretch (necessita un extensometer) è altre teste.Sta macchina adopta un disignu elettromeccanicu integratu, cumpostu principalmente di sensori di forza, trasmettitori, microprocessori, meccanismi di guida di carica, computer è stampanti inkjet di culore.Hà una larga è precisa di velocità di carica è intervallu di misurazione di forza, è hà una alta precisione è sensibilità in a misurazione è u cuntrollu di carichi è spostamenti.Pò ancu fà esperimenti di cuntrollu automaticu per a carica constante è u spustamentu custanti.U mudellu, u stilu è a pittura di u pavimentu cunsidereghja cumplettamente i principii pertinenti di u disignu industriale mudernu è l'ergonomia.

Fattori chì affettanu a funziunalità di e macchine elettroniche di prova universali:
1, Sezione d'ospiti
Quandu a stallazione di u mutore principalu ùn hè micca livellu, pruvucarà l'attrito trà u pistone di travagliu è u muru di u cilindru di travagliu, risultatu in errori.Generalmente manifestatu cum'è una diferenza pusitiva, è cum'è a carica aumenta, l'errore risultatu diminuisce gradualmente.

2 、 sezione Dinamometru
Quandu a stallazione di u calibre di forza ùn hè micca livellu, pruvucarà attritu trà i cuscinetti di l'arbureti di swing, chì generalmente hè cunvertitu in una diferenza negativa.

I dui tipi d'errori sopra anu un impattu relativamente grande nantu à e misurazioni di carichi chjuchi è un impattu relativamente chjucu nantu à e misure di carichi grandi.

Soluzione
1. Prima, verificate se a stallazione di a macchina di prova hè horizontale.Aduprate un livellu di quadru per livellà u mutore principale in duie direzzione perpendiculari l'una à l'altru nantu à l'anellu esterno di u cilindru d'oliu di travagliu (o colonna).

2.Ajustate u livellu di u calibre di forza nantu à a fronte di u bastone di swing, allineate è fissà u bordu di u basculante cù a linea interna incisa, è utilizate un livellu per aghjustà i livelli di sinistra è di diritta di u corpu contr'à u latu di a canna di swing.

I principali elementi testabili di e macchine elettroniche universali di prova:
L'articuli di teste di e macchine elettroniche di prova di tensione ponu esse divisi in articuli di prova ordinariu è articuli di prova speciale.Per determinà u coefficient di rigidità di u materiale, u più altu hè u rapportu di u cumpunente di tensione normale in a listessa fase à a tensione normale, u materiale più forte è duttile.

① Articuli di prova cumuni per e macchine elettroniche di prova di tensione: (valori cumuni di visualizazione è valori calculati)
1. Tensile Stress, Tensile Force, Tensile Stress, and Elongation at break.

2. Tensile tensile constant;allungamentu di tensione constante;Valore di tensione constante, forza di lacrime, valore di forza in ogni puntu, allungamentu in ogni puntu.

3. Forza d'estrazione, forza di aderenza, è calculu di u valore piccu.

4. Test di pressione, prova di forza di sbucciatura di taglio, prova di curvatura, prova di forza di puntura di forza di pull-out.

② Articuli di prova speciale per e macchine elettroniche di prova di tensione:
1. L'elasticità effittiva è a perdita di l'isteresi: In una macchina di prova universale elettronica, quandu u specimenu hè allungatu à una certa velocità à un certu allungamentu o à una carica specifica, u percentuale di u travagliu recuperatu durante a cuntrazione è cunsumatu durante l'estensione hè misurata, chì hè l'elasticità efficace;U percentualità di l'energia persa durante l'allungamentu è a cuntrazione di a mostra cumparatu cù u travagliu cunsumatu durante l'allungamentu hè chjamatu a perdita d'isteresi.

2. Spring K value: U rapportu di u cumpunente di forza in a listessa fase cum'è a deformazione à a deformazione.

3. Forza di rendiment: U quotient ottenutu dividendu a carica à quale l'allungamentu permanente righjunghji un valore specificatu durante a tensione da l'area di a sezione trasversale originale di a parte parallela.

4. Puntu di rendiment: Quandu u materiale hè stendu, a deformazione aumenta rapidamente mentre u stress resta constantu, è questu puntu hè chjamatu u puntu di rendiment.U puntu di rendimentu hè divisu in punti di rendiment superiore è inferjuri, è in generale u puntu di rendimentu sopra hè utilizatu cum'è puntu di rendiment.Quandu a carica supera u limitu proporzionale è ùn hè più proporzionale à l'allungamentu, a carica diminuirà di colpu, è poi fluttuarà sopra è falà per un periudu di tempu, causendu un cambiamentu significativu in l'allungamentu.Stu fenominu hè chjamatu cede.

5. Deformazione permanente: Dopu à sguassà a carica, u materiale mantene sempre a deformazione.

6. Deformazione elastica: Dopu à caccià a carica, a deformazione di u materiale sparisce completamente.

7. Limitu elasticu: U stress massimu chì un materiale pò sustene senza deformazione permanente.

8. Limitu prupurziunale: Dentru un certu intervallu, a carica pò mantene una relazione proporzionale cù l'allungamentu, è a so tensione massima hè u limitu proporzionale.

9. Coefficient d'elasticità, cunnisciutu ancu u modulu d'elasticità di Young.


Tempu di post: 18-Jan-2024
Chat in ligna WhatsApp!