Motivi è suluzione per a visualizazione anormale di u controller di a casella di prova di scossa termica

In u travagliu di ogni ghjornu, a scatula di prova di scossa termale inevitabbilmente averà prublemi di un tipu o un altru.À questu tempu, u mantenimentu serà necessariu.Per facilità l'usu normale di i clienti, l'editore riassume i prublemi esistenti in u travagliu di l'equipaggiu di prova, cum'è l'equipaggiu U controller mostra a causa è a suluzione per l'eccezzioni.I dettagli sò i seguenti:

1. Verificate se u dispusitivu di prutezzione di u surriscaldamentu (u valore di a temperatura hè incisu nantu à u pomu neru) hè stallatu à 150 ° C, è verificate se u mutore circulante in a scatula di prova di scossa termica hè dannatu.
2. Verificate s'ellu ci hè un cortu circuitu di relè di u solidu in u dispusitivu di cuntrollu di temperatura: se u riscaldatore ùn hè micca brusgiatu, utilizate l'attrezzatura di tensione AC di u metru tri-purpose, l'attrezzatura di tensione hè 600 volti, u rossu è neru. pali di luce sò posti in u latu AC rispettivamente, è u numeru di prestazione hè T .Se u dispusitivu di cuntrollu di temperatura hè stabilitu à 0 ° C è a temperatura di combustione di u relé di u solidu hè sottu à 10V, u relé di u solidu hè in cortocircuito.

3. Turn u protettore over-temperature à a pusizioni di 150 ° C, o aduprà a pusizioni induve a tampiratura hè aumentatu da 30 ° C, è amparà circa u serviziu di u cliente è dipartimentu di mantenimentu di u fabricatore di rimpiazzà u mutore circulating.

I fallimenti occasionali di a camera di prova di scossa termale ùn sò micca faciuli di catturà, soprattuttu quandu l'equipaggiu stessu hè difettu, hè difficiule per i diseggiani di u produttu di scopre a causa radicale.Questu articulu analizeghja i motivi di u fallimentu di u controller di temperatura di l'equipaggiu di prova per detectà tali fallimenti occasionali in u tempu, migliurà cusì l'affidabilità di u pruduttu.Stu equipamentu hè un equipamentu di prova indispensabile in l'industria di metalli, plastica, gomma, elettronica è altre industrie di materiale.Hè adupratu per pruvà strutture di materiale o materiali compositi, è pò pruvà cambiamenti chimichi o danni fisichi causati da espansione termale è shrinkage friddu in pocu tempu.


Tempu di post: Jul-05-2022
Chat in ligna WhatsApp!