L'usu di a macchina di prova di tensione deve esse attentu à ciò chì importa

Test di trazione universalemacchina pò ièssiri usatu in parechji campi, cum'è film cumposti, tessili, gomma, materiali waterproof, etc. In seguitu, capì ciò chì ci vole à esse attenti à l'usu di a macchina di prova di tensione:

1. Prima di a machina di tensione hè energizata, assicuratevi chì a tensione di alimentazione cunforma à u valore di tensione di input di e regule di a tensione di a tensione.Umacchina di tensioneequipatu di spina di putenza à trè fili hè necessariu di cunnette in a presa di alimentazione cù una messa a terra protettiva per assicurà a sicurità.

2. L'usu di a machina di tensione, u signale di input o di a carica esterna deve esse ligata in e regule di pianificazione, impediscenu u funziunamentu di overload.

3. Hè nicissaria à fà u funziunamentu senza-caricamentu à assicurà micca curpa nanzu carica è usu di umacchina di tensione.Pulisce cù oliu lubrificante prima di l'usu, pulisce dopu l'usu.Dopu l'usu, duvemu attente à a pulizia, chì ùn pò micca solu impediscenu i danni è i prublemi di mildiu, ma ancu facilità a ghjente per uperà, a prima operazione di u persunale, deve avè una persona prufessiunale per guidà da u latu.

4. Prima di uperà a machina di tensione, leghjite u manual d'istruzzioni è operate secondu i requisiti di sopra.Prima di utilizà l'elettronicamacchina di tensione, hè necessariu di verificà l'ambienti circundante, a tensione di alimentazione, a rilevazione di l'avvio è a terra di l'ospiti.È verificate currettu prima di putenza.

5. Durante a prova, se a tensione supera u valore di calibrazione di u strumentu, u sistema darà l'alarma di carica.À questu tempu, finu à chì a carica hè sguassata, è dopu appughjà a chjave "clear", l'alarma di sopracarga pò esse elevata.

6. Durante a prova, ùn appughjà micca altri buttoni nantu à a casella di cuntrollu eccettu u casu di arrestu è l'interruttore di arrestu d'emergenza, altrimenti i risultati di a prova seranu affettati.

20

 

https://www.hongjin-group.net/


Tempu di Postu: 17-Mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!