Diversi aspetti chì devenu esse attentu durante l'operazione di u tester di ermetica è u sensu cumunu di l'operazione di sicurezza

1

Tester di tenuta d'aria, tester di tenuta d'aria, equipaggiu di prova di tenuta d'aria, tester impermeabile.U tester di ermeticità adotta a rilevazione di l'aria compressa è u principiu di rilevazione di u metudu di caduta di pressione.Ajustendu a pressione cù u stessu voluminu di ingressu, a pressione di gas hè rilevata, è u cambiamentu di u voluminu hè misuratu attraversu una serie di campioni, calculi è analisi da u tester di precisione PLC.A rata di fuga, u valore di fuga, è tuttu u prucessu di teste di u produttu sò ottenuti in solu dece seconde.Adupratu principalmente in industrii cum'è l'alimentariu, i farmaceutichi, i dispositi medichi, i chimichi di ogni ghjornu, l'automobile, i cumpunenti elettronici, a cartoleria è l'elettronica di cunsumu.

Dongguan Hongjin Testing Instrument Co., Ltd. hè stata fundata in u ghjugnu di u 2007 Hè una sucietà di fabricazione d'alta tecnulugia chì hè specializata in u disignu è u cuntrollu automaticu di l'equipaggiu di prova non standard à grande scala cum'è teste ambientali simulate, teste di meccanica di materiale, dimensione ottica. misurazione, prova di stress di l'impattu di vibrazione, teste di fisica di l'energia nova, teste di sigillatura di i prudutti, è cusì!Servimu i nostri clienti cù a massima passione, aderendu à u cuncettu di a cumpagnia di "qualità prima, l'onestà prima, impegnata à l'innuvazione è u serviziu sinceru", è ancu à u principiu di qualità di "striving for excellence".

Parechji aspetti chì deve esse nutatu durante l'operazione di teste di l'equipaggiu di prova di ermeticità:

(1) In l'inguernu, l'equipaggiu di prova di a tenuta d'aria hè utilizatu per a prova di a tenuta d'aria.Quandu a temperatura di l'ambiente naturale hè menu di 0 ℃, per evità a cundensazione di liquidu di sapone è dannu l'effettu propiu di a prova di fuga, una certa quantità di etanolu pò esse aghjuntu à u liquidu di sapone per riduce a temperatura di condensazione è assicurà l'effettu propiu di a prova di fuga. .

(2) Duranti u prucessu tutale di prova di perdite, se truvate una fuga, a riparazione ùn deve esse realizata sottu pressione.Un lapis pò esse usatu per marcà u puntu di fuga.Dopu chì a prova di perdita di u software di u sistema tutale hè finita è a pressione hè liberata, a riparazione deve esse realizata inseme.Dopu avè fattu un bonu travagliu in a prevenzione di fughe, hè necessariu di fà un altru esperimentu di flussu finu à chì tutti i sistemi sò senza fughe.

(3) A freccia di riparazione di saldatura ùn deve micca più di 2 volte.S'ellu hè più di 2 volte, a saldatura deve esse segata o risoldata.Se una ligera fuga hè rilevata, deve ancu esse riparata per saldatura, piuttostu cà aduprà u metudu di chjappà è stringhje strettu per impediscenu di fughje.

(4) I clienti sò solu bisognu à aduprà indipindentamente l'equipaggiu di prova di a tenuta d'aria per fà a prova di a tenuta d'aria, vale à dì, ùn anu micca bisognu à esse cunnessi à altri sistemi di cuntrollu automaticu.

Cunniscenza cumuni nantu à u funziunamentu sicuru di i tester di ermetica:

1. Hè strettamente pruibitu di strincà, passi o pusà nantu à l'instrumentu, è ancu di mette altri elementi nantu à u strumentu.

2. Per piacè ùn unplug the connector of the airtightness tester senza permessu.Sottu pressione, hè pruibitu di caccià l'articulazione è a pipeline chì culliganu l'instrumentu è a valvula di riduzzione di pressione.Altrimenti, una grande quantità di aria compressa pò causà danni à e persone.

3. Ùn aduprate micca u tester airtightness in cundizioni anormali.

4. Prima di a prova di fuga hè cumpletata, u funziunamentu manuale hè pruibitu quandu u cilindru ùn hè micca risuscitatu (ancu se ci hè una griglia di sicurezza, l'operazione manuale da i travagliadori ùn hè micca permessa).

5. Quandu ùn aduprate micca u tester airtightness per un bellu pezzu, l'attenzione deve esse pagata à taglià u putere è a fonte d'aria per ragioni di sicurezza.

6. Aduprà fili standard è qualificati.

7.If u tester airtightness casca o hè guastatu, subitu tagliate u putere è surghjente di prissioni aria.

U tester di tenuta à l'aria hè in realtà una prova di impermeabilità di u produttu, una prova di sigillatura è una prova di valore di fuga.Imaginemu chì s'ellu ùn ci hè micca fuga, entrerà in l'acqua ?Ma ùn ci hè micca fuga, è un intervallu di fuga permissibile deve esse stabilitu.I prudutti in a gamma di fuga sò cunsiderati prudutti qualificati.A causa di diversi livelli di prutezzione è valori di fuga, solu i paràmetri currispondenti ponu ottene livelli di prutezzione differenti per a rilevazione di strumenti.


Tempu di Postu: 22-Jan-2024
Chat in ligna WhatsApp!