Struttura di scatula di prova di sabbia è polvera di Hongjin

Struttura di scatula di prova di sabbia è polvera di Hongjin

1. Uequipaggiu di prova a prova di polveradi a casella di prova di sabbia è polvera hè fatta di materiali d'alta qualità.A superficia di a cunchiglia è u muru esternu di a porta sò fatti di platti d'acciaio d'alta qualità.A cuncordanza di u culore hè coordinatu, u disignu di l'arcu, i linii sò lisci è naturali.
2. U materiale di liner internu hè fattu di una piastra d'acciaio inossidabile d'alta qualità, chì hè pensatu per esse un spaziu chjusu durante u travagliu, chì pò esse piazzatu in u spaziu per a mostra per cunducerà a prova di segellu di cunchiglia.I rack di campioni interni è altri accessori sò fatti di platti d'acciaio inossidabile, cun un disignu raghjone è durabilità.
3. Una finestra d'osservazione oversized hè stallata nantu à a porta di a scatula, è ci hè un dispositivu di illuminazione in a scatula.Durante a prova, a cundizione di a prova interna pò esse chjaramente osservata, è a mostra hè chjaramente visibile.A porta di a scatula adopta una striscia di silicone di doppia strata, chì hè strettamente sigillata è faciule d'apertura è di chjude.A scatula hè apposta cun un dispositivu per mette mostre.
4. L'equipaggiu hà un flussu d'aria cù una circulazione verticale di polvera, è u polvera di talcu hè utilizatu cum'è polvera.A polvera hè soffiata in u canali di l'aria circulante da u fan à u fondu di l'imbutu, è poi sparghje uniformemente da a piastra di guida di l'outlet di l'aria in a parte superiore di l'equipaggiu.Cù l'aiutu di u flussu d'aria circulante, a polvera pò esse suspesa uniformemente in a casella di prova.A quantità di polvera di talcu hè per metru cúbicu di a casella di prova U voluminu hè 2kg, è u numeru di usi ùn supera 20 volte.Impulsore in acciaio inox chì conduce a polvera, deflettore di u ventu di l'uscita d'aria:
5. Ci hè un dispusitivu per rimpiazzà a polvara à u fondu di u dispusitivu, chì ponu facirmenti rimpiazzà 100% di a polvara usata.
6. Per assicurà chì a polvera ùn si ferma à u muru di a scatula è cundensa, hè stallatu un dispositivu speciale.U dispusitivu pò assicurà chì a polvara ùn si ferma à u muru di a scatula è cundensa.U tempu di travagliu di u dispusitivu hè regulabile è pò travaglià alternativamente automaticamente.
7. Sutta a premessa di scuntrà i normi naziunali, l'equipaggiu hè più praticu è faciule di cuntrullà nantu à a basa di u rendiment stabile in tutti l'aspetti.Inoltre, l'attrezzatura hà e caratteristiche di facilità d'installazione, operazione simplice, è basicamente senza mantenimentu di ogni ghjornu.

Quartu, u sistema di cuntrollu
U controller principale di l'equipaggiu adopta u cuntrollu programabile PLC, è a visualizazione di cristalli liquidi adopta una visualizazione cinese completa, chì pò vede annu, mese, ghjornu, ora, tempu di travagliu, etc. U soffiatore di polvera, vibrazione di polvera è u tempu di prova tutale pò esse cuntrullati. separatamente;stu controller hà e seguenti diverse funzioni di cuntrollu di l'impostazione arbitraria
a.Tempu di soffiu di polvera (stop, blowing): u soffiu di polvera cuntinuu è periodicu pò esse stabilitu in ogni mumentu
b.Tempu di vibrazione: u tempu di vibrazione è di stop vibrazione sò automaticamente alternati
c.Tempu di prova predeterminatu: u tempu di prova hè di 99 ore è 59 minuti
d.Power on: off-on-off
U sistema di cuntrollu hè dotatu di cumpunenti esecutivi Schneider;
Cù u cuntrollu di u riscaldamentu di tempu;
Sistema di riscaldamentu: un riscaldatore hè stallatu in u duttu di l'aria circulante per scaldà a polvera per evità a condensazione di polvera.U calore di u muffler mica bobina riscaldamentu fogliu hè sicuru è stabile;u muffler mica bobina riscaldamentu fogliu hè sicuru;

Cinque sistema di prutezzione
1. Nisun interruttore di prutezzione di fusible;
2. Missing phase, leakage currenti, bloccu terminale di guaina piena;timing generale di l'equipaggiu, spegnimentu automaticu è altre prutezzione.
6. Cundizioni di usu di l'equipaggiu
1. Temperature range: 15 ~ 35 ℃;
2. Umidità relativa: 25% ~ 75%;
3. Pressione atmosferica: 86 ~ 106KPa (860 ~ 1060mbar)
4. Requisiti di putenza: AC380 (± 10%) V / 50HZ sistema trifase di cinque fili
5. Capacità pre-installata: 3KW
7. Spare parts è infurmazione tecnica
1. Fornite pezzi di ricambio (pezzi wearable) necessariu per assicurà l'operazione sicura, stabile è affidabile di l'equipaggiu durante u periodu di garanzia.
2. Furnisce schermi standard è dispusitivi di cullizzioni di polvera di 32μm è 250μm.
3. Fornite u manuale di operazione, u manuale di e parti principali di supportu, u disegnu di a struttura generale, a lista di imballaggio, a lista di pezzi di ricambio, u schema schematicu elettricu è u schema schematicu strutturale, è ancu altre informazioni pertinenti richieste da u cumpratore per l'usu currettu è u mantenimentu di l'equipaggiu.

prezzu di a camera di prova di sabbia camera di prova di sabbia


Tempu di post: 29-May-2020
Chat in ligna WhatsApp!