Camera di prova di pioggia di Hongjin - Apparecchiatura di prova impermeabile IPX9K

Camera di prova di pioggia di Hongjin - Apparecchiatura di prova impermeabile IPX9K
Funzione di l'equipaggiu di Hongjin
A funzione principale di stu equipamentu hè di pruvà e proprietà fisiche è altre relative di i prudutti sottu à e cundizioni di u prucessu di pulizia à alta pressione / jet di vapore di vitture di passageri, autobus, trattori, motociclette è altri veiculi è e so parti.Dopu a prova, verificate se a prestazione di u pruduttu risponde à i requisiti per via di a verificazione, in modu di facilità u disignu, a migliione, a verificazione è l'ispezione in fabbrica di u pruduttu.

U fondu di l'applicazione
L'acqua naturale (acqua di piova, acqua di mare, acqua di fiumi, etc.) distrugge i prudutti è i materiali, causannu pèrdite economiche incalculable annu.I danni causati principarmenti include currusioni, fading, deformazione, diminuzione di forza, gonfiore, muffa, etc., in particulare i prudutti elettrici sò faciuli à causà incendi per via di i circuiti curti causati da a pioggia.Dunque, hè una prucedura chjave indispensabile per fà una prova d'acqua di prutezzione di cunchiglia per un pruduttu o materiale specificu.
Aree d'applicazione generale: pezzi d'auto è altri prudutti elettronichi è elettrici.

Standard esecutivu
Cume cù i normi internaziunali ISO20653-2013, VW80000, GBT4208-2017 livellu mediu impermeable
Requisiti IPX9/9K.

Features
1. Hè adattatu per pruvà u livellu IPX9K impermeabile di u pruduttu.
2. A cunchiglia hè fatta di piastra d'acciaio d'alta qualità domestica, è a superficia hè spruzzata cù pittura, chì hè bella è durable.
3. A scatula internu è u turntable sò tutti fatti di piastra d'acciaio inox SUS304# per assicurà chì ùn arrughjerà micca dopu l'usu longu.
4. struttura Box;vene cun un cisterna d'acqua per circulate l'acqua;u cisterna d'acqua hè dotata di una valvola di galleggiante di livellu d'acqua, chì cuntrola automaticamente l'ingaghjamentu d'acqua, è hà una rilevazione di alarme di livellu d'acqua bassu, chì impedisce efficacemente a pompa di l'acqua di secca è si dannu.
5. Ci hè una finestra d'osservazione trasparente (materiale di vetru temperatu) nantu à a porta, è una lampada di illuminazione LED hè stallata in a scatula per facilità l'observazione di e cundizioni di prova interna.
6. Quattru bocchi in forma di fan sò distribuiti uniformemente in u latu drittu di a scatula à un angolo verticale di 90 °, chì sò designati è fabbricati in stretta cunfurmità cù e norme:
7. U flussu di l'acqua spray, a pressione è a temperatura pò esse stabilitu nantu à u touch screen.
8. Turntable drive: Utilizendu un mutore di stepping domesticu d'alta qualità, a vitezza è l'angolo pò esse stabilitu nantu à u touch screen (aggiustabile), è pò esse aghjustatu in modu precisu è steplessly in a gamma standard.
9. Stu box test adopra a pompa d'acqua impurtata uriginale, chì hè resistente à alta temperatura è pressione alta, pò esse usata per un bellu pezzu, è hà un rendiment stabile.
10. U tempu di prova pò esse stabilitu nantu à u touch screen, è a gamma di paràmetri hè: 0-999min (ajustable).
11. U sistema di cuntrollu di core adopta Taiwan Weilun 7-inch touch screen + Panasonic PLC, è i cumpunenti elettrichi adoptanu cum'è
I marchi impurtati cum'è LG è Omron anu una tecnulugia di cablaggio in linea cù i normi naziunali, un layout raghjone di schede elettriche, un cablaggio fermu è marcati chjaru.
12. Sicondu i bisogni di u cliente, a funzione di cumunicazione pò esse aghjuntu per cunnette cù l'urdinatore è stampate i dati di prova.


Tempu di Postu: 07-Jan-2022
Chat in ligna WhatsApp!