A pulizia regulare hè necessaria per a temperatura è l'umidità constante, è ancu sei metudi di mantenimentu

acsd

A camera di prova di temperatura è umidità constante simula e cundizioni di temperatura è umidità di u pruduttu in un ambiente climaticu (operazione è almacenamentu di temperatura alta è bassa, cicli di temperatura, alta temperatura è alta umidità, bassa temperatura è bassa umidità, teste di rugiada, etc.) per pruvà se l'adattabilità è e caratteristiche di u pruduttu anu cambiatu.L'attrezzatura utilizata per pruvà a prestazione di i materiali in diversi ambienti, è ancu a resistenza à u calore, a resistenza à u friddu, a resistenza secca è a resistenza à l'umidità di vari materiali.Adatta per a prova di qualità di l'elettronica, elettrica, telefoni cellulari, cumunicazione, strumenti, veiculi, prudutti di plastica, metalli, alimenti, chimichi, materiali di custruzione, medichi, aerospaziali è altri prudutti.

Dongguan Hongjin Testing Instrument Co., Ltd. hè stata fundata in u ghjugnu di u 2007 Hè una sucietà di fabricazione d'alta tecnulugia chì hè specializata in u disignu è u cuntrollu automaticu di l'equipaggiu di prova non standard à grande scala cum'è teste ambientali simulate, teste di meccanica di materiale, dimensione ottica. misurazione, prova di stress di l'impattu di vibrazione, teste di fisica di l'energia nova, teste di sigillatura di i prudutti, è cusì!Servimu i nostri clienti cù a massima passione, aderendu à u cuncettu di a cumpagnia di "qualità prima, l'onestà prima, impegnata à l'innuvazione è u serviziu sinceru", è ancu à u principiu di qualità di "striving for excellence".

Metudu di pulizia regulare per a camera di prova di temperatura è umidità constante:
1.A pulizia è u mantenimentu di u radiatore frigorifico (condensatore) pò esse migliuratu cù AIR putente per sguassà a polvera è migliurà l'efficienza di dissipazione di calore (una volta à u mese).

2.L'interruttore di u putere principale di e macchine 2 hè un accessori impurtante per prutege a sicurità di e macchine è l'operatori.Hè bisognu à pruvà ogni trè mesi.Durante a prova, basta à cliccà u buttone di prova di l'interruttore, osservate se l'interruttore hè attivu, è poi resettallu.

3.L'accessori elettrici di a machina deve esse puliti regularmente da a polvera, è i viti di cablaggio deve esse verificatu per looseness è affidabilità, almenu ogni 6 mesi.

4.L'area di prova in l'internu di a macchina deve esse mantene pulita in ogni mumentu.

5.Circuit breakers è temperatura sopra i protettori di temperatura, furnisce una prutezzione di sicurità per i prudutti testati è l'operatori di a macchina.Per piacè fà ispezioni è teste regularmente.

6.Cleaning è mantenimentu di cisterna d'acqua.

7.Maintenance di gasa palla bagnata.

Sei metudi di mantenimentu per e camere di prova di temperatura è umidità constante:

1. A currente eccessiva o insufficiente in l'ambiente di l'uffiziu pò causà danni à l'unità di refrigerazione, cusì tutti deve mantene a putenza stabile in i spazii dispunibili.

L'usu 2.Frequent di una camera di prova di temperatura è umidità constante in una unità di refrigerazione pò purtà à un funziunamentu anormale o malfunctioning, per quessa, ùn ci hè bisognu di cumincià à freti l'unità di refrigerazione durante u prucessu di liberazione.

3. U metudu di fattore di sicurità per a casella di prova di temperatura è umidità constante è unità di refrigerazione, è ancu per l'installazione è u mantenimentu di e machini è l'equipaggiu, sò per assicurà megliu u fattore di sicurezza di a machina è l'equipaggiu stessu, è ancu u fattore di sicurezza. furnitu da l'operatori in i passi di l'operazione.Dunque, u mantenimentu deve esse realizatu à tempu per assicurà l'agilità è l'efficienza.

4. A direzzione di u funziunamentu di l'unità di refrigerazione in a casella d'ispezione di a temperatura è di l'umidità custanti dannu l'unità di refrigerazione.Dunque, a direzzione di u funziunamentu di l'unità di refrigerazione deve esse rigurosamente verificata in tuttu u prucessu di u funziunamentu di l'equipaggiu di a macchina

5. Se u dispusitivu opera sottu à 0 ° C, u tailgate deve esse apertu u più pocu pussibule.Quandu si opera à temperature ultra-basse, l'apertura di u tailgate pò facilmente causà ghiacciate nantu à l'evaporatore di l'aria condizionata internu è a so pusizione, soprattuttu quandu a temperatura hè più bassa.S'ellu deve esse apertu, u tempu di apertura deve esse minimizatu quantu pussibule.

6.Quandu operanu à temperature ultra-bassu, pruvate à stabilisce un standard di temperatura di 60 ℃ è implementà una suluzione secca per circa 30 minuti per prevene danni à u tempu di misurazione o cundizioni di congelazione di u prossimu ambiente di travagliu.


Tempu di post: 23-Jan-2024
Chat in ligna WhatsApp!