macchina di prova di vibrazione

Ciao Paul, i roti di a mo vittura di fronte tremanu à una velocità trà 80-100 km/h.Aghju fattu un allinamentu di rota ma u prublema persiste.Chì possu fà ?Nakimuli.
Ciao Nakimuli, quandu i roti di a vostra vittura tremanu à una velocità trà 80-100 km / h è à volte si uniformi à velocità più elevate, probabilmente avete bisognu di equilibrà e roti.Visitate un centru di pneumatici reputable è fate inspeccionà i roti per danni di i rimi o usura di pneumatici irregolari.Avà, avete ognunu di i pneumatici equilibrati.Ogni rota di a vostra vittura deve esse equilibrata per assicurà a rotazione liscia.
Diversi pneumatici anu sfarenti spots ligeri o pisanti in uguali nantu à u rim.Questi anu bisognu di equilibriu cù pesi cumu sò rilevati da una macchina di equilibratura di roti prufessiunale.I sintomi cumuni di e rote fora di equilibriu sò a vibrazione di a direzzione à una velocità trà 80-100 km / h, l'usura irregolare di i pneumatici è una scarsa ecunumia di carburante.
A vibrazione eccessiva di a rota accelerà u dannu di u vostru ligame di guida è ancu affetta a vostra sperienza di manipulazione di vittura.
L'agenzii di sicurità anu aumentatu a sera a sera l'implementazione in a casa di l'anzianu candidatu presidenziale


Tempu di posta: 26-Jan-2021
Chat in ligna WhatsApp!