Metudu di rilevazione di prughjettu di a macchina di prova di tensione

Metudu di rilevazione di prughjettu di a macchina di prova di tensione

1. I metudi di prova per a forza di tensione è l'allungamentu à a ruttura
Standard di qualità: GB13022-91 "Metudu di prova per e proprietà di tensione di film plastichi"

Specimen tipu: Tipi I, II è III sò dumbbells, è Type IV hè una striscia longa.Specie di tipu IV sò a forma mainstream.

Preparazione di mostra: a larghezza hè di 15 mm, a lunghezza di campionamentu ùn hè micca menu di 150 mm, è a lunghezza di calibre hè garantita per esse 100 mm.Per i campioni cù una grande rata di deformazione di materiale, a lunghezza di calibre ùn deve esse menu di 50 mm.

Velocità di prova: 500 ± 30 mm/min

Matters chì necessitanu attenzione: U campionu hè piazzatu in i dui clamps di a macchina di prova, in modu chì l'assi longitudinale di a mostra coincide cù a linea centrale di i clamps superiori è inferiori, è i clamps sò stretti bè.

2. Metudu di prova per a determinazione di a forza di sigillatura di calore

Standard di qualità: QB / T2358-98 Metudu di prova per a forza di termosaldatura di l'imballu di film plasticu.

Passi di prova: pigliate a parte di termosaldatura cum'è u centru, apre a 180 gradi, clamp both ends of the sample on the two fixtures of the machine testing, l'assi di a mostra deve coincide cù a linea centrale di l'attrezzi superiore è inferiore. , è a stretta deve esse appruvata.A distanza trà i clamps hè di 100 mm, è sò spartiti à una certa velocità per leghje a carica quandu a mostra si rompe.Se a mostra hè rotta in l'attrezzatura, a mostra hè invalida.

3. Metudu di prova per a determinazione di a forza di buccia à 180 °

Standard di qualità: riferite à u metudu di prova di sbucciatura di materiale plasticu compositu morbidu GB8808.

Preparazione di mostra: a larghezza hè 15mm (a deviazione ùn deve micca più di 0.1mm), a lunghezza hè 200mm;pre-sbuccia 50 mm longu a direzzione di a lunghezza, è ùn ci sarà micca danni evidenti à a parte inizialmente sbucciata.

Se a mostra ùn hè micca faciule per esse sbuchjata, una estremità di a mostra pò esse immersa in un solvente (di solitu usatu in acetate d'etile è acetone) per circa 20 mm.

Trattamentu di i risultati di a prova: Calculate a forza media di a buccia pigliandu u metudu di piglià i valori simili.L'unità di prova hè N/15MM.

Nota: Quandu a strata composta ùn pò esse sbuchjata o a strata composta hè rotta, a so forza di buccia hè ghjudicata cum'è qualificata, ma a forza di trazione deve esse assicurata per esse qualificata.

Macchina di prova di trazione


Tempu di Postu: Apr-08-2022
Chat in ligna WhatsApp!