Metudu per pulisce i corsi d'acqua in una camera di prova di temperatura è umidità constante

A casella di prova di temperatura è umidità constante hè un strumentu più utilizatu per a prova di affidabilità ambientale, chì hè largamente utilizata in industrii cum'è l'elettronica è l'apparecchi elettrici, l'industria militare, a plastica, l'hardware, l'industria chimica, etc., cum'è: parti elettroniche, pezzi d'auto , Notebooks è altri prudutti di l'ambienti di u clima virtuale Testing, cusì u mantenimentu di a casella di test di temperatura è umidità constante hè assai impurtante, oghje vi dicu cumu per pulisce u circuitu di l'acqua di a casella di test di temperatura è umidità constante.
U metudu di pulizziari l'acqua di a camera di prova di temperatura è umidità constante:

1. Prima, apre a porta di a stanza di a machina di a casella di prova, turnate l'alimentazione principale, è vultate a valvola di drenu à a pusizione aperta.L'acqua serà drenata torna à u cisterna più bassu à traversu u tubu di ritornu è tutta l'acqua serà drenata torna à u bucket più bassu.

2. Tirà u tubu di ritornu, tira u cunnessu di u cordone di alimentazione di u mutore di l'acqua è u pipa di uscita di u mutore di pompa.À questu tempu, hè normale chì l'acqua fughje da l'outlet di u mutore di pumping.Per piacè appughjà l'output di u mutore di pompa cù i vostri dita è lasciate rapidamente u bucket in u bucket d'acqua.Pour l'acqua, è tandu pudete pulizziari i cumpunenti di a casella di teste di temperatura è umidità constante.

3. Dopu a pulitura, mette u bucket più bassu in pusizioni, inserisci u pipa di rinviu u connettore di u cordone di alimentazione di u mutore di pumping, è u pipa di uscita di u mutore di pumping torna, apre u coperchiu di u bucket più bassu è versate in acqua distillata o acqua pura, è girate a valvola di drenu per a posizione (off).
4. Infine, accende u supply power principale, è l'acqua serà automaticamente pumped da u bucket più bassu è pumping motor à i cumpunenti di u sistema d'acqua.


Tempu di post: 14-aug-2021
Chat in ligna WhatsApp!