Hongjin walk-in camera di prova di invechjamentu

Nickname di u produttu:

Walk-in a stanza di anziane, cunnisciuta ancu com'è stanza d'invecchiamentu d'alta temperatura, stanza di brusgiate, è stanza di anziane walk-in sò determinate secondu a scala.
Usu di u produttu: Un equipamentu di prova di l'ambiente duru à alta temperatura hè simulatu per i prudutti elettronichi d'altu rendiment.Hè un equipamentu sperimentale impurtante per migliurà a stabilità è l'affidabilità di u produttu, è un prucessu di produzzione impurtante per i pruduttori per migliurà a qualità di u produttu è a competitività.Stu equipamentu hè largamente utilizatu in l'elettronica di putenza, l'informatica, a cumunicazione, a biofarmaceutica è l'industria chimica.
Descrizzione di u produttu
A stanza d'invechjamentu d'alta temperatura hè destinata à i prudutti elettronichi d'altu rendiment (cum'è: macchine cumplette di computer, monitori, terminali, prudutti elettronici di l'automobile, alimentazione, schede madri, monitori, caricatori di scambiu, etc.) per simulà una temperatura alta è dura Ambientale. L'equipaggiu di prova hè un equipamentu sperimentale impurtante per migliurà a stabilità è l'affidabilità di u produttu.Hè un prucessu di produzzione impurtante per i pruduttori per migliurà a qualità di u produttu è a cumpetitività.Stu equipamentu hè largamente utilizatu in l'elettronica di putenza, l'informatica, a cumunicazione, i biofarmaceutici è altri campi.
A struttura di u quadru esternu di a stanza di anziane à alta temperatura hè custituita da pannelli di biblioteca d'isulazione, è u sistema di u corpu principale, u sistema elettricu principale, u sistema di cuntrollu, u sistema di riscaldamentu, u sistema di cuntrollu di temperatura, l'admission d'aria è u sistema di scarico, u sistema di riscaldamentu uniforme, u cuntrollu di u tempu. sistema, test sò cunfigurati secondu à differente esigenze Load (BURN-INLOAD), etc., à traversu stu prugramma di prova, i prudutti difettu o parti difettu pò esse verificatu, chì hè un modu efficaci per i clienti à truvà rapidamente è risolve i prublemi, è migliurà cumplettamente efficienza di produzzione di i clienti è a qualità di u produttu.
Siccomu a sala di invechjamentu à alta temperatura deve assicurà a temperatura, a qualità di l'energia, a capacità di carica, u tempu di travagliu, è a sicurità è l'abitudini di l'operatori necessarii per a prova di u produttu, un inseme d'equipaggiu di invechjamentu qualificatu deve esse un set di sicuru, affidabile, efficiente. è risparmiu d'energia, equipamentu cumpletamente funziunale è expandable.
Dopu à 13 anni di ricerca è sviluppu, migliuramentu, stabilità è pruduzzione di massa, a stanza di anziane à alta temperatura hè stata pruvata da più di 500 culleghji è imprese è hè diventata u pruduttu principale di Hongjin.

Features:
1. Self-tuning PID cuntrolu chjusu, sistema di regulazione automatica di riscaldamentu, rapidu, stabile è ancu aumentu è caduta di a temperatura, salvendu tempu preziosu per l'utilizatori;
2. U cuntrollu centralizatu d'alta precisione rende a temperatura in a stanza di anziane più uniforme;
3. I dutti di l'aria speziali precisi assicuranu a temperatura di l'aria uniforme in a stanza;
4. A circulazione integrata è u sistema di riscaldamentu hè più efficiente di l'energia chì l'altri stanze di anziane simili;
5. Impostazione libera di a temperatura di anziane, u tempu di prova è u numeru di ciculi di prova;
6. A visualizazione in tempu reale di a temperatura, u tempu di prova, u numeru di ciculi di prova, a curva di temperatura, u statutu di u funziunamentu è u statutu di output;
7. Alarma sonu è luminosa, disignu anti-bruciante seccu, senza prutezzione di u ventu;
8. Cumminazione modulare - Struttura di circuitu modulare, modularizazione cù u canali strutturale.Capite chì ùn ci hè micca bisognu di saldare pipelines, etc., assemblati direttamente è utilizati per assicurà un rendiment stabile è affidabile!

paràmetru tecnicu
[Gamma di temperatura]: RT ~ + 85 ℃ ~ + 150 ℃
[Uniformità di a temperatura]: ≤±3 ℃ (senza carica)
【Fluctuazione di a temperatura】: ± 0,5 ℃
[Tempu temperatura constante]: ≤30min
(Sutta l'operazione normale, a porta ùn hè micca aperta)
【Velocità di rampa】: RT + 10 ℃ ~ 70 ℃ / 45 min
[Cooling rate] : rinfrescante naturali

À propositu di a maschera


Tempu di Postu: Dec-16-2020
Chat in ligna WhatsApp!