Analisi di fallimentu di a camera di prova à alta è bassa temperatura senza rinfriscà

A camera di prova d'alta è bassa temperatura hà una unità di refrigerazione.Se a temperatura ùn hè micca ridutta, indica chì a unità di refrigerazione hà un fallimentu cumuni.Tuttavia, i laici di l'equipaggiu elettricu ordinariu ùn deve micca disassemble è assemblà parti à vuluntà.In ordine per impedisce u sicondu dannu à a camera di prova altu è bassu temperature.

14
13

1. Ci tocca à distingue s'ellu a tensione di travagliu di u compressore di rinfriscà hè ferma.Se u contactor AC cunnessu à u compressore di refrigerazione ùn tira micca, l'alimentazione di commutazione di a casella di prova di temperatura alta è bassa ùn pò esse basatu annantu à questu.Ci hè ancu se u cable di u compressore di refrigerazione cunnessu à a casella di prova di temperatura alta è bassa hè rottu o micca cunnessu.Alcune camere di prova di temperatura alta è bassa anu ancu qualchi difetti di cortu circuitu durante tuttu u prucessu di trasportu.Allora distingue se a tensione di uperazione nominale risponde à i requisiti.
2. Hè necessariu per i prufessiunali per distingue u livellu attuale di u compressore di refrigerazione in a camera di prova di temperatura alta è bassa.Tutti i livelli currenti devenu esse valutati a tensione di u compressore di refrigerazione prima di pudè travaglià nurmale.Se a tensione di travagliu hè normale, a quantità attuale ùn hè micca specificata, Allora mostra a mancanza di refrigerante.
3. Osservate s'ellu u fan di scarico di calore di a casella di prova di temperatura alta è bassa hè in funziunamentu normale.In e cundizioni di travagliu, a freccia di u ventu deve esse relativamente stabile, u ventu deve esse uniforme è a pipa di u ventu deve esse precisa.Ci hè ancu una manera di suspirà a temperatura di u tubu di scarico di u compressore di refrigerazione.A temperatura normale di a camera di prova d'alta è bassa temperatura hè più altu ch'è a temperatura normale, cum'è a temperatura di u ventilatore di scarico esternu di l'aria condizionata cintrali hè più altu.Fighjate se u ventilatore centrifugu di u sistema di circulazione in a stanza hè in funziunamentu normale.S'ellu ùn hè micca in funziunamentu dopu à brusgià, l'evaporatore di l'aria condizionata ùn pò micca evaporà nurmale, perchè a temperatura ùn pò esse ridutta.


Tempu di pubblicazione: Jul-06-2020
Chat in ligna WhatsApp!