Cunniscenza basica di a camera di prova à alta è bassa temperatura

In questa tappa, diversi pruduttori di l'equipaggiu sperimentale di l'ambiente naturale in diversi paesi di u mondu mostranu i parametri di prestazione di a velocità di a temperatura variabile cum'è a velocità media di tutta a linea.A temperatura di l'elevatore lineare si riferisce à a velocità di cambiamentu di temperatura chì pò esse assicurata in un intervallu di tempu arbitrariu di ogni 5 minuti.In fatti, per u rapidu aumentu di a temperatura di a camera di prova di bassa temperatura, hè più difficiule è impurtante per assicurà a temperatura di l'elevatore lineale.In un periudu di 5 minuti dopu à a sezione di riduzzione di a temperatura, a tarifa di riduzzione di a temperatura di a camera di prova pò esse ottenuta..Dunque, hè bonu per a camera di prova di temperatura alta è bassa per avè dui paràmetri principali: a vitezza media di l'elevatore sanu è a vitezza lineale di l'elevatore (tariffa media ogni 5 minuti).In generale, a tarifa di temperatura di l'elevatore lineale (tassu mediu ogni 5 minuti) hè tutta a linea. A temperatura media di l'elevatore hè 1/2.
Ragioni per l'asimetria di a temperatura in a camera di prova di temperatura alta è bassa
1. Dentru a scatula di prova, ci sò abbastanza specimens di prova per dannà u trasferimentu di calore cunvective di tutti i persunali in l'internu, chì dannu a simmetria di a temperatura interna à un certu livellu.
2. Differenti struttura internu di altu è bassu test box temperatura pruvucarà deviazione di uniformità temperature internu.Cum'è a pianificazione generale di u duct di l'aria, a direzzione di piazzamentu di u tubu di riscaldamentu, è a putenza di output di u fan centrifugal sò tutti dannusu à l'uniformità di a temperatura di u corpu di scatula.
3. A causa di a diffarenza in a struttura di a cavità interna di a camera di prova di temperatura alta è bassa, a temperatura di a cavità interna di a camera di prova serà ancu irregolare, chì mette in periculu u trasferimentu di calore di cunvezione in a stanza di travagliu è pruduce deviazioni in a simmetria di a temperatura interna.
4. A causa di a differente conductivity termale di i sei mura nantu à i lati superiore, inferjuri, manca è destra di u muru di scatula di u studiu, certi di elli anu fori di muntatura di filu, fori d'ispezione, fori di prova, etc., chì causanu parte. di u pipa di calore per dissipate u calore è cunduce u calore, chì face a temperatura di l'abitazione irregolare, chì à u turnu causa A radiazione nantu à u muru di a scatula hè irregulare à u trasferimentu di calore in una larga gamma, chì hè dannusu à a temperatura.
5. U strettu di a cunchiglia è a porta ùn hè micca strettamente chjusa, chì dannu l'uniformità di a temperatura di u spaziu di a stanza di travagliu.
6. U voluminu di u pezzu di prova hè troppu grande, o a direzzione o u metudu di mette u pezzu di prova in a stanza di travagliu di a camera di prova alta è bassa temperatura ùn hè micca adattatu.Se a convection di l'aria scontra resistenza, ci sarà ancu una grande deviazione in a simetria di a temperatura.

camera alta temperatura bassa
macchina di prova di temperatura

Tempu di pubblicazione: Jul-06-2020
Chat in ligna WhatsApp!